Çok güzel bir sene geçirdik demek zor, ama öğretici bir yıl geçirdik, umarım 2020 yılından mezun olmuşuzdur, bir üst sınıfa geçtiysek dersler daha da ağırlaşacak demektir.
Herkese bolca hayal kurup nefes alabildiği bir yıl olması umuduyla... Umut dolu yıllara