MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Bir gün yalnız kalırsan bunu tekrar et; ''Gidecek bir yerim vardı, Orayı yıktım.''
MadamLilla
Yolu oysa demek ki🤗
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir gün yalnız kalırsan bunu tekrar et; ''Gidecek bir yerim vardı, Orayı yıktım.''
MadamLilla
Yıkılan bina da çıkamazsın hiç bir kat diyeceğiz, masrafına da değmez diyip yola devam 😊
Bir gün yalnız kalırsan bunu tekrar et; ''Gidecek bir yerim vardı, Orayı yıktım.''
Berke Battal isimli okura yanıt verildi
MadamLilla
İnsan işte...