Nazi kaplarında sağ kurtulanlardan biriyim
Gözlerim bi insanın görememesi gereken her şeyi gördü
Iyi yetiştirilmiş mühendislerin inşa ettiği gaz odalarında
İşini iyi bile hemşirelerin öldürdüğü bebekler vardı.
Üniversite mevzunu insanlar katliam yapıyorlardı.
Bunları gördükten sonra eğitimden kuşku duydum
Eğitim sistemimiz becerikli piskopatlar yetiştiriyor.
Bu yüzden sizden isteğim şudur...
Öğrencilerinize iyi insan olmayı öğretin
Bu matematik ve fizik bilmekten daha önemli....