Okuduğum en samimi, sıcaklığını hissettiren eserlerden birisi oldu. Olay örgüsü de akıcıydı. Aile bağları, kitaplara ve manevi değerlere bakış açısı katıyor, tavsiye ederim. Herkese keyifli, verimli okumalar diliyorum.
"Mükemmel diye bir şey yok," dedim. "Bunu şimdiden öğrenmesi, hayatın bir gün mükemmel olacağına dair yanlış fikirlere kapılmasından iyidir. Hayat kocaman, güzel bir karmaşadan ibaret. Darmadağınık, trajik, harika ve esrarengiz.
En azından bana öyle görünüyor."