Özlem

Özlem
@osslemcan
"Ne yazıktır ki, hiçbirimizde şer karşısında dimdik duracak omurga yoktu ! İçinde debelenip durduğumuz devran, benim de bir halkasını oluşturduğum paslı bir zincirdi, er veya geç kopmaya mahkûmu ! "
Reklam
" Ve ben artık biliyordum , emindim , saraylar dışardan cenneti andırsalar da aslında cehennemin ta kendisiydiler ! "
" Ben, öte dünyada olması lazımken , yerini şaşırdığı için bu dünyada kalakalmış bir ölüydüm artık! "
" Kimsenin sonunu görmeden ona bahtiyar kişi demeyiniz ! "
" Velhasıl, padişah kadınları için haremde hayat, kalabalıklar içinde çok endişeli bir yalnızlıktır. "
Reklam