m.

m.
@otekilerde
Kendi istemini kendi belirleyen ve her türden boyun eğmeyi reddeden herkes benim dengimdir.
Bir şeylere dayanabiliyor oluşuma kızgınım. Nasılsa taşır diye her yükün omuzuma sorulmadan atılışına da kızgınım. Güçlü oluşuma, yorulduğum halde nefes almadan devam edebiliyor oluşuma, bir köşeye geçip oturup ağlayamayışıma da kızgınım. Kendime de kızgınım. Dünyaya da kızgınım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Benim için işgal, senin dışındaki her şeydi. hırçınlığım buydu; biraz korku, biraz keder.
Zührevi bir felçsin arlarıma.
Boğulduğum denize zaafım bitmiyor.
Kalbinde birileri var.