Sıla

Fotoğraf çekilirken, nedense kendimizi gülümsemek zorunda hissediyoruz. Yani aslında ona bile mutluluk oyunu oynuyoruz. ~ Oğuz Atay ~
Reklam
Özdemir Asaf
Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi. Çünkü ben annemi gülerken de gördüm ağlarken de… 
Önemi yok artık. Rüzgar esti, dal kırıldı...
Karamsar olma, umudunu kaybetme diyorlar. Bilmiyorlar ki kaybedecek bir umudum bile kalmadı.
'Her şey çok güzel olacak' cümlesindeki ç kılığına bürünmüş b yi bulunuz