Sesli kitap dinler misiniz? Dinlediğiniz sesli kitabı, bu uygulamada ''o kitabi okudum'' olarak işaretlediginiz oluyor mu? Okumakla dinlemek arasındaki fark hangisinde daha keyifli? Dinlemek, okumanın verdiği tadı veriyor mu? Kitap okurken size ettiği tesir ve etkileme, dinleme sırasında ve sonrasında aynı mı? Fakli mi? Ne kadar soru sordum öyle :)