Bu sorunu düşünürken bir ikilem karşısına çıktı: konu iş olunca son derece mantıklı ve gerçekçiydi, sürekli kendini geliştirmeye çalışıyordu.Ama konu insanlar olunca, tam tersi ortaya çıkıyordu: kaçınılmaz bir biçimde duygularına kapılıyor ve gerçekle bağlantısını yitiriyordu.
İnsanların davranışlarına öfkelenmek, yolunuza yuvalandığı için bir taşa kızmak kadar saçmadır. Çoğu insan açısından yapabileceğiniz en akılcı davranış, değiştiremeyeceklerinizden yararlanmaya karar vermektir.