ÖzgAlya

ÖzgAlya
@ozgalya
Gönül bağımı kestiğim herkes ayak bağıdır artık benim için ....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'' Yaş alınca değil, vazgeçince biter her şey ... ''
Binlerce cümle kurmak isteyip hiçbir şeyin değişmeyeceği gerçeğini kabullenerek susmak ... Daha acı bir çaresizlik yok !
Söyle kim üzdü seni bu kadar? ... Seçtiklerin mi vazgeçtiklerin mi?