Bizde Allah'tan bir esinti var.
Bu esintinin akıl, gönül ve irade dünyamızda bir yansıması var. Bu yansıma, Yüce Yaratıcımızı bulma konusundaki arayışımızdır.
İmanın bir insanın kalbine girdiğinin en önemli belirtisi o kimsenin bir kötülük yaptığında üzülmesi ve bir hayır yaptığında sevinmesidir.
"Kötülüğün seni üzüyor, iyiliğin de seni sevindiriyorsa sen müminsin."
(Hadis)