Özge Lafcı

Özge Lafcı
@ozge2401
Ne dem bakî ne gam bakî…
Bizde Allah'tan bir esinti var. Bu esintinin akıl, gönül ve irade dünyamızda bir yansıması var. Bu yansıma, Yüce Yaratıcımızı bulma konusundaki arayışımızdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir günahın çapı, hacmi Allah'ın rahmet deryasından daha büyük değildir.
Duayı gayrete refik kılmadan muvaffakiyet muhaldir.
İmanın bir insanın kalbine girdiğinin en önemli belirtisi o kimsenin bir kötülük yaptığında üzülmesi ve bir hayır yaptığında sevinmesidir. "Kötülüğün seni üzüyor, iyiliğin de seni sevindiriyorsa sen müminsin." (Hadis)
Aradığını bulamadan, kendi anlamını, varlığın hakikatini bulamadan ölüp gitmek kadar acı bir şey, büyük bir hüsran ve hüzün yok.