Lzemsev

Yazdıklarımı yaşamdım sanıyorlar... Oysa ben bazen.. Yaşamak istediklerimide yazıyorum... Geç kaldıklarım var.. Geçikenler var.. Gelmeyecekler var.. Gelse bile.. Beni bulamayacaklar var.. Öyle işte Nikas sako
Reklam
Hayatımda ilk defa kendimin çizgisindeyim, bana ben bile bulaşmıyorum...
Her mevsim kendine özel... Uyanış...
Güçlü ol, kime ilham verdiğini asla bilemezsin
- nasılsın ait oldugun yerlerle savaşın bittimi..
Reklam