Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
İçinizde halletmeyin, İçiniz ölüyor sonra..
Reklam
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var. Hayatta hiç unutulmayacak, affedilmeyecek ve affedilse bile bir ömür insanın boğazında düğüm olarak kalacak şeyler var..
Velhasıl Çiçek soldu Vazonunda bir önemi kalmadı..
Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır. Hep ben yorulmak istemiyorumdur. Yeniden inanmaya ihtiyacım vardır. Beni bana geri vermek istiyorumdur..
Öyle bir an olur ki, insanın mutlaka bir yere gitmesi gerekir..
Reklam