Özlem

Özlem
@ozlemakkus
Senin için dünyanın öbür ucuna giderdim. Ama yeteri kadar uzak değildi.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kafatasımda alev alev yanan iki gözdüm. Arkada ise sadece boşluk vardı."
Sayfa 96·Kitabı okudu
Ani bir ölüm, arkada kalanlar için, zamanın "akışına" öyle bir darbe vurur ki zaman durur ve yavaşça bir yerde birikmeye başlar.
Sayfa 89·Kitabı okudu
1000k
Utnapiştim Gılgamış'a cevap verir, ona ölümün ne olduğunu anlatır: " İnsanoğlu sulak yerlerdeki saz gibidir, büyür ve onu biçerler Güzel erkekler, güzel kızlar Onları bile ölüm yırtar alır. Ölümü kimse göremez, Onun yüzünü kimse göremez, Onun sesini kimse duyamaz, Yine de o gaddar ölüm herkesi biçer gider. Sonsuza dek yıkılmayacakmış gibi evler yapıyoruz Sonsuza dek sürsün diye aileler kuruyoruz Sonsuza dek kardeşler miraslarını paylaşıyor Durmadan nehirler taşıyor Yusufçuk suyun üzerinde titreyerek gidiyor Güneşi tüm görkemiyle görür Sonra bir bakıyorsun o da yok olmuş."
Sayfa 80·Kitabı okudu