Öz

Öz
@ozlemsibell
“Her insanın bir öyküsü vardır ama her insanın bir şiiri yoktur.”
Dünyanın sonu gelmiş de ben hala penceremden güneşin doğmasını bekliyormuşum gibi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan neden gidip de imkansıza kapılır hep. İmkansız neden hep daha etkileyicidir?
sonra oturup aptallığıma ağladım
Geceleri penceremden usulca Ay’ı izlerdim. Şimdi ise manzarama koca koca binalar dikildi. Gökyüzü şimdi daha karanlık,geceler daha korkutucu.
hiç baktın mı gözlerime? gördün mü gözlerimde: acıyı,nefreti,umutsuzluğu,kırılmışlığı…