Kitap yaklaşık 10 gündür elindeydi. Yazarın ilk kitabı diye mi bilmiyorum ama çok yavaş ilerledi ve yarıda bıraktım.konu aynı şirkette çakılıp birbirine tahammül edemeyen ikili üzerinden dönüyor.Klişe sevenler buyursun
Yaptığımız tercihlerin bize nasıl bir hayat sunacağını hiç düşündünüz mü? Ya da sonucuna katlanmak zorunda olduklarımızın aslında bizi hangi aşamaya taşıyacağını? O zaman uzun bir araba yolculuğunda okuyup, yine bunu tavsiye ettiğim bir kitap bırakıyorum