Duygularımı ifade edecek tek bir sözcük arıyorum. Bu öyle bir kelime ki mutlu anılarımızdan bahsedecek ama kırgın olduğumuz zamanlarıda anlatacak aslında bazen özledim bazende kıskanıyorum diyecek. Öyle bir kelime arıyorum ki içinde sen olacak içinde ben olacak içinde yaşadıklarımız olacak. Bu öyle bir sözcük olacak ki sensizliğini hissettirmeyecek !