Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
+Horozlar neden ötmüyor artık? -Horozlar hep öter, ama bazı insan duyar bazısı duymaz. +Ben artık duymuyorum . -Sabah olmasını istemiyorsun da ondan ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ulan ben Kürtüm sen Türksün ama temsilde Türk askerî olmak bana düşüyor.
ama demek ki koşullar insanlara en olmadık şeyleri bile yaptırıyordu
Düşmanlık dolu bir dünyaydı bu. Niye bu kadar anlayışsızdı insanlar birbirlerine karşı? Niye sırtlan gibi dişlerini gösteriyorlardı?

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
7 saatte okudu
·
2023 12. kitabı
Zülfü Livaneli
7/10 · 10,1bin okunma