Reşit demir

Reşit demir
@parlament
Sorma bana" nasılsın" diye, Öyleyim işte ... Bir elimde sigara , "Sol yanımda özlemin "
Lise
Welcome to Suruç
6 Haziran
43 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler.Ağzına dolar insanın,sussan acıtır konuşsan kanatır…
Reklam
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım. 
"kimse senin dalgalarla nasıl boğuştuğuna bakmaz. Gemiyi limana getirip getirmediğine bakar ." ( Victor Hugo )
“en çok incittiğimiz kişiIerin, asIında en sevdikIerimiz oIuşu ne garip değiI mi” ?.