1. Citizen Kane (1941)
2. Seven Samurai ( 1954 )
3. Gone With The Wind ( 1939 )
4. It's a Wonderful Life ( 1946 )
5. Papillon ( 1973 )
6. Cool Hand Luke ( 1967 )
7. The Man From Earth ( 2007 )
8. The Bridge On The River Kwai ( 1957 )
9. Mr. Smith Goes to Washington ( 1939 )
10. Big Fish ( 2003 )
11. Modern Times (1936 )
12. Dances With
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE GELİŞTİRME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1- 3 İdiots
2- 400 Darbe / 400 Blows
3- American Teacher
4- Arkadaşımın Evi Nerede / Khane-ye Doust Kodjast?
5- Asya'nın Kandilleri ( Belgesel )
6- Bana Güven / Lean on Me
7- Batıya Doğru Akan Nehir ( Belgesel )
8- Bay Lazhar / Monsieur Lazhar
9- Billy Elliot
10- Bir Fazlası Değil/
Film ve dizi önerilerinizi alabilir miyim✨
Benim listemde olan ve önerdiğim filmler ve diziler;
(+)Türk işi dondurma (Turkish ıce cream)
(+) Tersine dünya
(-) 11 22 63
(+) 1899
(+) İncir Reçeli
(+) Leon the professional (umarım doğru yazmışımdır:D)
"Her zaman başkalarının görmediklerini gör. Dışlanma korkusundan ya da sırf tembellikten görmemeyi tercih ettikleri şeyleri gör. Her gün uyandığında yeni bir dünya gör."
-Patch Adams🎬
Es-Selam değerli Dostlar...
Öncelikle 2018-2019 Eğitim-Öğretim yılı başta tüm öğretmen arkadaşlarım olmak üzere, öğrencilerimize ve sizlere hayr olsun...
Yarın inşallah seminerlerimiz başlıyor.
MEB in bize gönderdiği seminer programında dikkatimi çeken bazı kitap ve filmleri sizlerle paylaşıp görüşlerinizi almak istiyorum,
Özellikle bize
12 Kızgın Adam / Yönetmen: Sidney Lumet
Her Devrin Adamı / Yönetmen: Fred Zinnemann
Canım Kardeşim / Yönetmen: Ertem Eğilmez
Hababam Sınıfı (tüm seri) / Yönetmen: Ertem Eğilmez
Neşeli Günler / Yönetmen: Orhan Aksoy
Norma Rae / Yönetmen: Martin Ritt
Hiç Kimsenin Çocuğu / Yönetmen: Lee Grant
Günaydın Vietnam / Yönetmen: Barry