ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE GELİŞTİRME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1- 3 İdiots
2- 400 Darbe / 400 Blows
3- American Teacher
4- Arkadaşımın Evi Nerede / Khane-ye Doust Kodjast?
5- Asya'nın Kandilleri ( Belgesel )
6- Bana Güven / Lean on Me
7- Batıya Doğru Akan Nehir ( Belgesel )
8- Bay Lazhar / Monsieur Lazhar
9- Billy Elliot
10- Bir Fazlası Değil/
1. Citizen Kane (1941)
2. Seven Samurai ( 1954 )
3. Gone With The Wind ( 1939 )
4. It's a Wonderful Life ( 1946 )
5. Papillon ( 1973 )
6. Cool Hand Luke ( 1967 )
7. The Man From Earth ( 2007 )
8. The Bridge On The River Kwai ( 1957 )
9. Mr. Smith Goes to Washington ( 1939 )
10. Big Fish ( 2003 )
11. Modern Times (1936 )
12. Dances With
"Her zaman başkalarının görmediklerini gör. Dışlanma korkusundan ya da sırf tembellikten görmemeyi tercih ettikleri şeyleri gör. Her gün uyandığında yeni bir dünya gör."
-Patch Adams🎬
Kimsenin göremediğini gör. İnsanların korkudan, uysallıktan ya da tembellikten görmemeyi seçtikleri şeyleri gör. Dünyayı her gün yeni bir gözle gör.
|• Patch Adams
Seni nasıl ne zaman nereden olduğunu bilmeksizin seviyorum
Seni dolambaçsız bir şekilde seviyorum
Ne karmaşa, ne gurur
Seni seviyorum çünkü başka türlüsünü bilmiyorum
O kadar yakınız ki göğsümdeki elin benim elim
O kadar yakınız ki
Sen gözlerini kapattığında ben uyuyorum
•| Patch Adams
Bugün farklı bir paylaşım yapmak istedim. Çok güzel bir film önerisinde bulunmak istiyorum. Bu filmden çok etkilenmiştim.
👇👇👇👇 👇👇👇👇
🎥 Patch Adams (1998)
Konusu: Bir adam düşünün, iyimserliğini hiç kaybetmeyen... Hayata sürekli olumlu yönden bakan Pacth'e etrafındaki insanlar sinir olmaktadır. Bir gün, okuduğu tıp fakültesindeki bir hocası ona doktor olmaya çalışmayı bırakıp palyaço olması gerektiğini söyler. Bu fikre de olumlu bakan Patch, hem okulunu bitirip hem de palyaço olmaya çalışır.
İYİ SEVİRLER🌼🌸
Seni bir japon gülü sever gibi sevmiyorum
Ya da ateşten fırlayan karanfil okları gibi
Seni bazı karanlık şeyleri sever gibi seviyorum
Gizlice, ruh ile gölge arasında
•| Patch Adams