Bezen kötü hissetmek iyidir, zaman zaman kırılmak.
Her zaman herkesin olmanı istediği o neşeli kişi olmamak sorun değil.
Kimseyle konuşmak istememekte öyle.
Gözyaşlarını tüketinceye kadar kalbinin ağlamasına izin vermekte sorun değil.
İnsan olmak güzeldir.