Pelin Tekçe

Pelin Tekçe
@pelinntkcc
"Biraz uzaklaş , çok şeyin farkına varacaksın . "
Reklam
'Belki de bazı şeylerin güzel olabilmesi için sabretmek gerek...'
Bana en güzel anıları yaşatan da sendin, En kederli zamanları yaşatan da ... Nasıl bir tezatlık bu ? Söyle, bir insan onu sevdasıyla saran bir gönlü, Hayatın kalabalık yalnızlığına nasıl bırakır ki ?
Yarım kalan her yanım sendin, Sen yoktun, bizi de bulamadın. Ve ben , Hiç tam olamadım... Hep bir yanım eksik, Sen yanım buruk...