Pervâne

Pervâne
@per_v_ane
Kelâmgâh kalemimin gözyaşları /Sadırdan satıra sözyaşları Nev-i şahsıma münhâsırdır/Alıntılı iletiler belirtilmektedir
Oldum deme ölürsün Öldüm deme, Küle dönersin
Reklam
O coşku, o bahar, o cıvıltı yok içimde, İçimde bi şeyler oldu İçimde bi şeyler öldü, içim öldü.
Her kabul bi teslimiyet midir Her teslimiyet bi kabul müdür ?
İçimde bi şeyler öldü...
Anlatmak nedir? İnsan neden anlatır, İnsan kendini, neden anlatmanın eşiğinde bulur? Hikaye etmenin şikayet etme olması durumu bi kenara Konunun muhataplarının söze dökülmesinin gıybete dönüşmesi bi yana İnsan şikayet etmemiş olma niyetiyle, gıybete mahal vermeme ümidiyle neden anlatır? Belki bu durum, anlatmak eyleminin en temiz hallederinden biri olabilir, Ama İnsan, neden bazen kendini, gayri ihtiyâri anlatırken bulur?
Reklam