Zamansız, yersiz, sebepsiz defalarca öldük ,
Ölümden bir şey umduğumuz için mi öldük gerçekten , cahit sıtkının dediği gibi ,
Ya da aşkımızdan mı ,çok sevdiğimizden mi öldük ?
Hayır ,kafamıza silah dayadılar ,yaktılar yıktılar, attılar cesetlerimizi bilinmezlere , bizi sığdıramadılar yaşama