Büyük günahı biliyosun dimi, adem ve havvanın cennette işlediği ilk günah, bizde onlarsan geldiğimize göre bu günahın yükünü taşırız yani temelde aslında hepimiz günahkar doğuyoruz Başlangıçtan beri bir günaha sahibiz ve kefaretini günahların ödemek lazımdır dimi ama acaba tanrı bunu verdi ama bu kefareti ödeyebilecek gerekçelere sahip miyiz sence özellikle şu an düşünülünce, kimse işledijleri günahların farkında değil yaptıkları hiçbişey siklerinde bile değil bunun yerine aciz hayatlarına devam ediyolar ben bunun farkındayım ve farkında olmama beni diğer aptallardan daha iyi bir aptal yapıyor ama farkına varmayanlar ise hiçbir şey yokmuş gibi devam edebiliyorlar ve normalde en büyük günahları işleyenlerde onlar oluyor, hiçbişi yapmamışlar gibi devam edebiliyolar