p

Seninle bir hikayemiz olmadi hiç, birbirimiz için acı bir ani olarak kaldık
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şairin de dediği gibi, dağılan her şenlik bir acı yel bırakıyor bahçeye
Neden böyle oldu, dedi Kader, dedim
Somut bir iyiliğini goremedigim insanlarin arkasindan, "iyi insan" denildiğinde anladim, kötü olmayana iyi denildiğini. O yüzden sevemedim eksik buldum "iyi"leri
Hep kaybediyoruz ama daha yenilmedik