DM’den konuştuğum kişilere mutlaka diyorum ben bu platformdan CİDDİ İLİŞKİ DÜŞÜNMÜYORUM diye. Buraya da yazıyorum. Sizin hoşlanmanız sizin ilgilendiren bir şey, kimseyi kandırmadım kimseye yalan söylemedim. Konuştuklarım üslübumu beğenmiyorlarsa engelleyip geçsinler zor bir şey değil. Zorbalamış hakaret etmişsem de ekran görüntüsü paylaşsınlar.