beden

beden
@polat436
Я никого не люблю, я не забочусь ни о ком из вас
⣸⣷⣄⠀⠀⠀⢀⠠⠴⠶⣶⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣤⣤⡀ ⠀⣙⣡⣀⣬⣿⠗⠁⣠⣴⣶⣶⣝⣿⣿⣷⣾⣿⣾⣿⣿⣿⣯⣀ ⠘⢻⣿⣿⣿⡏⠀⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠘⠟⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣯ ⠰⢼⣿⣿⣿⡇⠀⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣶⢀⣌⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡂ ⠀⢘⣿⣿⣿⣿⣄⠀⠻⢿⣿⣿⢟⣿⣾⣿⣿⣿⣿⡿⠿⠿⠛⠛⠓ ⠀⠀⠈⠉⠿⠿⠉⠑⢤⣤⡤⠂⠛⣹⠙ ▄
Reklam
Öyle bir hayatımız var ki kimlere, nelere taksim edilmemiş ki? Sahi kaç senesi bizim şu hayatımız dediğimiz "fatura kuyruğu"nun?
Я хочу умереть, лежа в таком месте, и умереть, никого не раскрывая 💔😔
geleceğim bekle dedi gitti ben beklemedim, o da gelmedi. ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi.. -Özdemir Asaf
Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır.
Reklam