beden

beden
@polat436
Я никого не люблю, я не забочусь ни о ком из вас
Umursamaz olmak doğamda var 🔱🔊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dumanlar içinde bi odam var.... 🚬💀
Canım sıkılıyor Dm ye yazın konuşalım 😚❤️
"Belki öldüğüm de seversin beni..."
Dışarıdan evinize geldiğinizde anahtarı aramak yerine zile basabiliyorsanız, dünyanın en şanslı insanlarından birisiniz demektir😞😞