beden

beden
@polat436
Я никого не люблю, я не забочусь ни о ком из вас
Güzel seven görmek için güzel bakmayı bilmek gerekirdi .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah, yinede gülüşün var içimde Yazıklar olsun..🌙
nokta bırakın sizi nasıl gördüğümü söyleyeyim 1: tatlı 2: havalı 3: gıcık 4: harika 5: içten 6: komik 7: samimi 8: masum 9: soğuk 10: üzgün 11: sevdiğim kullanıcılardansın :) 12: seni çözemedim.. 13: tanımıyorum 14: alfasın
"Herkes kendi talihinin mimarıdır." "Faber est suae quisque fortunae."
Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben.. 🌸🌼