Hayır, duyguların üzerini örtmenin kök salmaklaa her hangi bir ilgisi yok . Kronik kaygı gibi bir şey bu .
=>Duygularını bastırmak vücuunu ve beynini sitrese sokar . Hafızana zarar verir .
=>Her durum üzerinde kontrol sahibi olamazsın ama nasıl yorumlayacağını bilirsin .
Neyi değiştirmek istiyorsan en uygun zaman bu zaman. Önce o telefonu elinden bırakmakla başla . Şu anda ne yaptığına dikkat etmezsen yıllar habersizce geçip gidecektir .