yağmursever

yağmursever
@pplluviofill
"Ve insan en çok göğe vurgun... Sonra zifiriye, Şiire.. Ve hep Allah'a" - Cahit Zarifoğlu
Reklam
İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık. - Şükrü Erbaş
- Xururuca! + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bi türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
- Sevmek ile beğenmek arasındaki farkı biliyor musun Pooh? - Hayır Piglet, anlatsana. - Eğer bir çiçeği beğenirsen onu koparırsın. Ama onu seversen her gün gelip sularsın.
"Sırtımız kadar yükümüz, nâsibimiz kadar imtihanımız var."
Reklam