- Xururuca!
+ Ne var?
- Ağlamak kötü bir şey mi?
+ Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala. Neden sordun?
- Bilmiyorum, bi türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...
- Sevmek ile beğenmek arasındaki farkı biliyor musun Pooh?
- Hayır Piglet, anlatsana.
- Eğer bir çiçeği beğenirsen onu koparırsın. Ama onu seversen her gün gelip sularsın.