yağmursever

yağmursever
@pplluviofill
Bu yaşantının sonu kötü bitecek albayım. Bizim gibilerin hayatında güzellikler kısa süren aydınlıklardır.
Reklam
Oysa benim ruhumda savaş var. Durmadan ölüyor içimdeki insanlar.
Yıktığın eve gün gelir sığınmak istersin.
Beni güzel hatırla...
"Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu; O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği ,sevdiği insan değildi artık! Seven yanılmış, sevilen yabancılaşmıştı." -Nazım Hikmet Ran
Reklam