S

S
@prkryt
öğrenci
11 Ağustos
48 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
"zamanla yerleşir yaşadıkların, yeniden konumlanir, çoğalır anlamları, önemi kavranır... çok sonradan değerini kazanır, yokluğu derin ve sürekli bir sızı halini alır..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim,kimsenin inanmadığı bir deli, yazarım bile okumadığı bir kitap, Hiç çalmayan bir şarkı, hiç sorulmayan bir soru gibiyim, Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim..." Murathan Mungan
Gidenler mutludur hep... Geride kalanların bir gün unutacağını düşünürler... Kalanlar ise gidenlerin bir gün döneceğini... Ve öylece akıp gider zaman...
Alıntı
Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımız...
"Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi. Evet büyüdük,çalıştık,eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir..."
Alıntı