Kutay

Kutay
@propolis_
Bazen konuşmamak ne güzel bir ihtiyaç
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben artık ölümü öyle yakından görüyorum ki, sık sık kollarımı uzatıp onu geri püskürtmek istiyorum...
Nasıl alıştıysan öyle terk et
Varlığın neden bu kadar dolduruyor ki
Ne kadar güçlü olduğunu bir bilsen