📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annem ve babam birbirlerini severlerdi. Bunu gayet iyi biliyordum. Fakat bu, büyük ihtimalle onlarla ilgili söylenebilecek en iyi şeydi. Onlar birbirlerini okyanus sularının sahilleri sevdiği gibi sevdiler; her gün, azar azar birbirlerini aşındırarak. Onlar birbirlerini, güneş ışığının bitkileri büyütmesi gibi sevdiler; sıcaktan kavurup yaprakları sarartarak ve toprağı kurutarak. Birbirlerini, martıların bronz heykelleri sevmesi gibi sevdiler; durmadan etraflarına pisleyip durarak.
"Kahvelerini şekersiz içen insanları hiçbir zaman anlayamadım. Hayat yeterince acı değil mi zaten?"
Ben de bu yüzden şekersiz içiyorum. Hayat şekerle kaplı değil. Kahve neden öyle olsun ki?