Yılın ilk ayını geride bırakırken bu ay izlediğim dizileri yine kendi beğenime göre sıralıyorum. İçinde sizin izledikleriniz var mı? Varsa kaç tanesini izlediniz? Hangilerini beğendiniz? Yorumlara bekliyorum
1. Şahsiyet, Puanım 10
2. Band Of Brothers, Puanım 9
3. Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç Hikayesi, Puanım 9
4. The Handmaid's Tale, Puanım 8.5
5. Sharp Objects , Puanım 7.5
6. Berlin , Puanım 7
7. Fool Me Once, Puanım 6.5
8. Gyeongseong Creature, Puanım 6
9. Kübra, Puanım 5