Elbette umutsuzluğa düşerim bazen.
Elbette umutluyum her zaman
neden yazılır bir şiir, neden okunur bunca yazı?
Çünkü nasıl aşılabilir başkaca
insanın karmaşıklığı." demiş Edip Cansever.
Bu yüzden inanıyorum ki umut her zaman vardır ve iyi bir şeydir...
Gençtim işte şehrin o yatık raksından incinen yine bendim
gelip bana çatardı o ruh tutuşturucu yalgın
onunla ben
hep sevişecek gibi baktık birbirimize.
bir kez öpüşebilseydik dünyayı solduracaktık.