Ali kalyon

Ali kalyon
@qalyon
Odamda tek başıma olmayı diledim ;kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana yüreğini ver; Van Gölü maviliğinde özgürleşelim Erciş'ten Edremit'e kadar Sana yasak şiirler okuyayım akşamüstü Ahlat 'ta gün batana kadar...
Öleceğini bilerek yaşayan tek canlı insandır ve hiç ölmeyecekmiş gibi yaşar.
Arsızlığa "cesaret" , zinaya "aşk" dediler. Bir neslin ahlakını işte böyle yediler .!
Ne yapalım kısmet deyilmiş...