Eğdirmem başımı kimselere ama sana yerle bir oldum
Giderim uzaklaşırım her zaman ilk kez dönüp durdum
Ağladım içime attım her şeyi biriktirdim
Gecikmeli costum taştım bu yüzden de duruldum
Korkumdan bi kere bile seni aramadıysam
Yönsüzüm sensiz sebebi bir yere konamadıysam
Unutmadım nedeni hiç bir aşka sığamadıysam
Saygımdan birazda seni unutmaya kıyamadıysam
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖