Mlerisiktimolduler

Mlerisiktimolduler
@qnur2002
Ben seni burda aylardır bekleyim ve senin yapacağın bu mu gerçekten yazık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendine yapılmasını istemesen bile ihanet güzeldir..
Umarım yaşattıklarını en ağır biçimde yaşarsın..
Kimseyi çekecek gücüm kalmadı artık
32 aldım 1 puan kırdırttım
Gönderi kullanım dışı