Mlerisiktimolduler

Mlerisiktimolduler
@qnur2002
Birgün kahve içmeye gidelim ama benim kahvem tuzlu olsun ;)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cenazesi çok kalabalıktı yaşarken çok ihtiyacı olan insanlar şimdi gelmişti yaşarken keşke hiç çiçek almamıştı ve şimdi mezarı çiçekleri kaplı geç kalınmıştı çok geç kalmışlardı..
Oysa ben yağan yağmuru bile kıskanmıştım saçına değiyor diye..
İyi geceler 1k sakinleri
Bana gerek yok başkalarıda güldürüyor yüzünü