Mlerisiktimolduler

Mlerisiktimolduler
@qnur2002
Bir erkeğin öylemiğğ demesi senin ağızına sonra sıçıcam demektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üzgünken hep yanıma bakıyorum ama hiç orda olmuyorsun anne
Mümkün olsaydı suan sana sarılmak isterdim anne
Ona iyi olup olmadığını sordum ve iyi olmadığını söyledi bende her zaman yanındayım ve onu sevdiğimi söyledim o ise bana ya git başımdan istemiyorum seni dedi Artık beni sevmiyor mu? Acaba ben mi birsey yaptım? Hersey yalan mıydı? Onu çok mu sıktım? Hayatında başka biri mi var? Gerçekten gitmemi mi istiyor? Düşünceler kafamı yiyip bitiriyor.
Eski mesajlarımızı okurken seni hiç bırakmıcam mesajını gördüm..