Ona iyi olup olmadığını sordum ve iyi olmadığını söyledi bende her zaman yanındayım ve onu sevdiğimi söyledim o ise bana ya git başımdan istemiyorum seni dedi
Artık beni sevmiyor mu?
Acaba ben mi birsey yaptım?
Hersey yalan mıydı?
Onu çok mu sıktım?
Hayatında başka biri mi var?
Gerçekten gitmemi mi istiyor?
Düşünceler kafamı yiyip bitiriyor.