Rabia

Rabia
@rabia84
İnsanlar sesini duyar, Allah ise kalbini. 🌼
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haklı çıkmayı bile umursamıyorum artık. “ Eğer öyle diyorsan, öyledir. “
Bütün bu mücadele, hayatın rastgele bir gün de sona ermesi için mi ?
İnsanın hiçbiryere ait olmamasından daha kötü birşey varsa, o da bir yere mecbur olmasıdır.
Yorulduk ve hiçbir şeye değmedi.