Rabia

Rabia
@rabia84
Her şey olacağına vardı. Biz çok kafaya taktık. 📌
Reklam
Fazla düşünmek mutluluğu öldürür. İşini Allah’a bırak.
Yeşertirim sanmıştım; Meğer ben soluyormuşum bilemedim.
Emek verdiğin herşeyin karşılığını alırsın; “insan hariç.”
“Belki de bu kadar endişelendiğim gelecekte ben yokumdur.”
Reklam