gün ışığı

gün ışığı
@rabiaktk
Herkez inatçı olabilir, lâkin aşk hapsinden inatçıdır. ( GT)
yok
lise 2 moda tasarım
2007
19 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
-senden nefret ediyorum +bir dk.. -ne yapıyorsun. MİZAHAMAÇLIIII +düşünüyorum. -neyi? +s!q!md3mi diye ve buldum tıı deilmişş.
Reklam
Bırakın ne olursam olayım aklım fikrim darma dağın
Müzik
Mutluyum zannediyormuş, hangi kafadasın? Son bi iyilik yap gelde kafama sık.
- neden bana bu şekilde davranıyorsun + nasıl davranıyorum ki? - her zamankinden daha kaba, git gide genden soğuyor gibisin. + hayır seni cok seviyorum ama şu sıralar pek iyi değilim. - ama bunu hep yapıyorsun. + beni bu şekilde yargılamaktan sa kimse güvenmediğim şu dünyada kendini güvemdirmek için biraz dahi olsun anlayış gösterseydin ben zaten sana böyle yapmak yerine her şeyi bir bir anlatırdım beni bu sekil davranmamı sen istedim. =SENCE KİM HAKLLI?=)