- neden bana bu şekilde davranıyorsun
+ nasıl davranıyorum ki?
- her zamankinden daha kaba, git gide genden soğuyor gibisin.
+ hayır seni cok seviyorum ama şu sıralar pek iyi değilim.
- ama bunu hep yapıyorsun.
+ beni bu şekilde yargılamaktan sa kimse güvenmediğim şu dünyada kendini güvemdirmek için biraz dahi olsun anlayış gösterseydin ben zaten sana böyle yapmak yerine her şeyi bir bir anlatırdım beni bu sekil davranmamı sen istedim.
=SENCE KİM HAKLLI?=)