Müthiş bir Sherlock Holmes kitabı bitirdiğim için çok mutluyum. Artık her bir Sherlock Holmes hikayesinde çıkaracak bir ders arıyor ve kendimi biraz daha hikayenin o güzel akışına bırakma konusunda zorlanıyorum. İşin özünü ve de yazarın sunduğu hikayenin amacını sebepsiz yere arıyorum. Sanırım bu takıntıdan kurtulabilmem için biraz daha Sherlock Holmes okuyup biraz daha sık yağmurlu ve de sık ilginçliklerle dolu olan Arthur Conan Doyle'un tasvirinde ki İngiltere'ye kendimi bırakmam gerecek.