Hayat uzun ve ince bir yoldur. Herkesin derdinin diğerine bir hikaye olduğu bu yolda, inişler, yükselişler ve dengeyi kaybedip düşüşler olur, bu olağan ve doğal bir durumdur. Mesele, hiç düşmemek değil, yine, yeni, yeniden her düşüşte tekrar ayağa kalkabilmektir, geçmişteki yaşanmışlıkları bir yol tecrübesi, bir hayat rehberi yapabilmektir.