MutLuLuk unuTaBiLmektir ..

MutLuLuk unuTaBiLmektir ..
@reaL_
BuLmak istediğin kişi oL
Okuduklarımız kadar değil,Sindirdiklerimiz kadarız .
Reklam
Herkes kör olsaydı dünya mükemmel olurdu.
Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak herşeyi, bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel.
Reklam